close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מפעילה לבת מצווה דתית

מערכת שורשכא תמוז, תשעח04/07/2018

באמצעות בחירת מפעילה לבת מצווה דתית, טקס בת המצווה יהיה מעצים, מרנין, משמח וגם בעל ערך מוסיף שיותיר חותם משמעותי ובלתי נשכח לכלת המצוות

תגיות:
צילום: יח"צ האתר
אחד הטקסים החשובים ביותר בחייהם של כל נער ונערה מתבגרים הם טקס קבלתם את עול המצוות עליהם ואת התבגרותם. מסיבה זו, ההורים נכנסים לכוננות של הכנות, ארגונים והכנות בכדי לספק לילדיהם הפקה חגיגית, יוקרתית ונרגשת. מתלבטים כיצד להפיק חגיגת בת מצווה מפוארת, משמחת וכשרה לכלת המצוות שלכם? הנה כל מה שעליכם לדעת.

בס"ד חוגגות ונהנות
אין ספק שהשקעה מרובה מושקעת גם בטקס חגיגות חילוני וגם בטקס הדתי. ההבדל הוא בדרך כלל בתכנים ובהגבלות אחדות. מסיבה זו, כדי להפיק טקס בת מצווה חגיגי ומותאם, יש צורך לבחור במפעילה דתית המגיעה מהעולם, בקיאה בהלכות השונות ועדיין יודעת כיצד להפיק חגיגה משובחת ומוצלחת.
באמצעות בחירת מפעילה לבת מצווה דתית, טקס בת המצווה יהיה מעצים, מרנין, משמח וגם בעל ערך מוסיף שיותיר חותם משמעותי ובלתי נשכח לכלת המצוות.

מדריך האטרקציות
בכל אירוע גולת הכותרת, מלבד חתן או כלת האירוע כמובן, היא שילוב האטרקציות בחגיגה. קיימות אטרקציות רבות ומהנות, תלויות בתקציב שלכם ובבחירתכם את המפעילה הרצויה והיצע האטרקציות שלה. הנה כמה רעיונות מגניבים שישדרגו את האירוע עד בלי די.

תקליטנית בחסות ה'
אם ברצונכם להפיק מסיבה מפוארת עם סאונד משובח, רשימת שירים טרנדית ומותאמת לקהל החוגגות, מיקסים מדליקים ורחבה אחת מלאה ברוקדות, אזי בחירה בתקליטנית דתית תאפשר לכם לחגוג ולשמוח עד בלי די בטקס המצוות.
מכשיר עשן
עשן כבר מזמן הבטיח את מעמדו כגימיק מדליק לחגיגה מעושנת. מכשיר עשן יבטיח לכלת המצוות כניסה מרשימה לחגיגה ותפאורה מסתורית ומגניבה לחגיגה. ועוד לא התחלנו לדבר על התמונות המדליקות שיצאו לכן.
מכשיר בועות
הגיע הזמן לפרוש את הקלפים על השולחן ולהתוודות – כולנו, כן גם המבוגרים והבוגרים, אוהבים ונהנים מבועות סבון. שילוב האטרקציה בחגיגה תבטיח לכם חגיגה מרגשת, מדליקה וייחודית בדמות אלפי בועות סבון המתעופפת מכל עבר ויוצרות מחזה עיניים מפעים.
מסיבת פול מון
במקום שתגענה לתאילנד, תאילנד תגיע אליכן באטרקציה מדליקה במיוחד. שילוב צבעי פול מון במסיבה יבטיח לכם אטרקציה מלהיבה ומועדפת על פני כולן. הצבעים זוהרים בחושך ושילובם בציורי גוף או באיפור יהפוך אתכם ליצירות אמנות מהלכות וזוהרות בחושך. זה הזמן לכבות את האורות ולתת לצבע לדבר. ניתן לשלב את צבעי הפול מון יחד עם עמדת מאפרת או לשימוש עצמי, בהתאם לצורך.
רקדניות
שילוב רקדניות צנועות וחסודות באירוע יבטיח לכם שכל החוגגות יעמדו על הרגליים וירקדו יחד עם הרקדניות המקצועיות המשלהבות. ניתן לארגן הופעה משולבת של כלת המצוות יחד עם הרקדניות בכוריאוגרפיה מוסדרת מראש.
הפרשת חלה לבת מצווה
אפשרות נוספת ליצירת תוכן ערכי ומשמעותי לאירוע הוא בשילוב טקס הפרשת חלה. הטקס ישלב יחד עם אווירה חגיגית, גם אווירת קדושה רוחנית ועוצמתית. בשילוב שירים חסידיים/דתיים והקראת פסוקים מהתורה על ידי רב או רבנית, האירוע ישודרג כראוי. הפרשת החלה תפתח את שערי שמיים ותזכה בסגולות רבות את האורחים ואת כלת המצוות.
איך בוחרים מפעילה ואטרקציות?
ראשית כל, אנחנו ממליצים לבחור את המפעילה באמצעות חיפוש מושכל ברחבי הרשת או בשיטה הידועה – שיטת פה ואוזן. לאחר מכן, מומלץ להתאים את התקציב ובכך לסנן חלק מהאפשרויות. שתפו את כלת המצוות בחגיגה בכדי שזו תחווה את חוות דעתה בחזונה לגבי החגיגות שלה. מזל טוב ובהצלחה!

הכתבה באדיבות אתר "שמח לנשים", הפורטל הגדול בארץ לאירועי נשים כולל ערבי הפרשת חלה, תקליטניות, מפעילות לבת מצווה, זמרות ועוד...

https://happywomen.co.il

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה